Hur upplever du kommunens information och tillgänglighet?

Just nu pågår en undersökning inom Mora kommun om hur tydligt det är för medborgare vart man kan vända sig i olika frågor till kommunen. Ta möjligheten att tycka till i en kort enkät!

Bild som illustrerar befolkning

- Vi hoppas att du har tid och möjlighet att svara på enkäten eftersom vi gärna vill höra om din upplevelse och veta vad du tycker. Vi vill även gärna få tips och idéer om hur vi kan förbättra kommunikationen och medborgardialogen, säger Anna-Karin Niemann, kommunikationschef.

Enkäten innehåller fem påståenden med flervalsalternativ. Det finns även en öppen frågeställning på slutet som handlar om kommunikation och medborgardialog, du väljer själv om du vill svara på den eller inte. Räkna med att det tar cirka fem – tio minuter att svara på enkäten, den är öppen till och med den 29 september.

Gå till enkäten Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

- Jag hoppas att många tar chansen att tycka till! Desto fler som svarar desto bättre bild får vi. Så, tack i förväg för att ni tar er tid och för ert engagemang, säger Sarah Larsson, chef internservice och kundtjänst.

Senast uppdaterad: 8 september 2021