Registrera er förening i det nya boknings- och bidragssystemet

Mora kommuns föreningsservice byter just nu boknings- och bidragssystem. För att er förening ska kunna söka bidrag, boka lokaler eller uppdatera föreningsregistret behöver ni registrera en föreningsadministratör.

Person som använder en dator

Föreningsadministratören är den person som kommer kunna uppdatera föreningsinformation och lägga till och sätta behörighet på andra användare inom föreningen.

Använd länken till e-tjänsten nedan för att fylla i föreningsadministratörens uppgifter. Mora kommuns handläggare lägger sedan in uppgifterna i systemet.

Registrera en föreningsadministratör Länk till annan webbplats.

Alla föreningar i Mora har även fått information om registreringen via e-post, och mer information kommer skickas ut löpande. Det nya systemet förväntas vara i drift under november.

Om du får problem med registreringen eller har andra frågor, vänligen kontakta föreningsservice.

Senast uppdaterad: 5 oktober 2021