Följ kommunfullmäktige via webb-tv

Måndag den 11 april klockan 18.30 är det dags för kommunfullmäktige i Mora att sammanträda. Du kan se sammanträdet direkt via kommunens webb-tv.

En ordförandeklubba

Ett av beslutsärendena handlar om det nya förslaget för Strandenprojektet. Om förslaget beslutas innebär det att Morastrand AB ges uppdraget att driva projektet vidare. Det var vid ett extra sammanträde den 5 april Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. som kommunstyrelsen i Mora beslutade att det nya förslaget skulle vidare för slutligt beslut i kommunfullmäktige den 11 april.

Se alla besluts- och informationsärenden i kallelsen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. till kommunfullmäktige.

Sammanträdet kan följas på plats på Andreasgården i Mora, det finns dock begränsat med platser. Det går även bra att följa sammanträdet direkt via kommunens webb-tv-sändning och Radio Siljan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. sänder också direkt.

Se sammanträdet via Mora kommuns webbTV Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Senast uppdaterad: 16 augusti 2022