Nyfiken på jobb inom äldreomsorgen? Välkommen till öppet hus!
Funderar du över hur det är att jobba med äldre? Måndag den 1 juni kl.16-17.30 kan du träffa chefer från äldreomsorgen och få svar på det!
Öppet hus är perfekt om du funderar på möjlighet till sommarjobb, extrajobb eller vill veta mer om hur det är att jobba hos oss. Ta chansen att lära dig mer - oavsett om du redan har bestämt dig eller bara är nyfiken!
Vad kan du göra på öppet hus?
- Träffa och prata med chefer som jobbar inom äldreomsorgen
- Ställa frågor om hur jobbet fungerar
- Få veta mer om vad du kan jobba med
- Höra hur det är att jobba i Mora kommun
Bra att veta:
För att jobba inom äldreomsorgen behöver du oftast vara minst 17-18 år, men det är aldrig för tidigt att börja utforska!
När och var?
När: Måndag 1 juni, klockan 16.00-17.30
Plats: I samlingssalen på Saxnäs äldreboende, Stenuddsvägen Mora
För vem: Dig som är 15 år eller äldre
Du behöver inte anmäla dig. Kom när du vill mellan kl.16.00-17.30!
Senast uppdaterad: 24 maj 2026
24
maj